• Imprimeix

Els nostres compromisos de qualitat

  • Oferir atenció 24 hores, 365 dies l'any.
  • Donar un tracte acurat i amable.
  • Arribar al lloc dels fets en el mínim temps possible i, en tot cas, en 12 minuts en aquells casos en què hi hagi perill greu per a la vida o la integritat física de les persones.
  • Que els agents s'identifiquin.
  • Atendre la ciutadania, en el moment que arriben a la comissaria, interessant-se pel motiu de la seva denúncia.
  • Establir un temps d'espera per interposar denúncia inferior a 30 minuts de mitjana.
  • Garantir la privacitat de les persones denunciants.
  • Recollir denúncies en llengües estrangeres.
  • Rebre denúncies per internet en els supòsits previstos.
  • Oferir assistència personalitzada a la víctima mitjançant agents especialitzats.
  • Gestionar de manera prioritària les ordres de protecció en relació amb els delictes relacionats amb la violència masclista.
  • Mantenir relacions directes i periòdiques amb els diferents col·lectius socials.
  • Assistir, comunicar i gestionar el lliurament dels menors desemparats als pares, tutors o representants legals o a les institucions pertinents amb la màxima celeritat i, en tot cas, en 1 hora com a màxim.
  • Assistir la gent gran i les persones especialment vulnerables que es troben en situació de risc o desemparament i gestionar-ne el lliurament als familiars o a les institucions pertinents amb la màxima celeritat i, en tot cas, en 1 hora com a màxim.
  • Promoure programes de seguretat viària mitjançant cursos de formació i col·loquis informatius.
  • Contestar els suggeriments, els agraïments i les queixes rebuts en un termini màxim de 30 dies.
  • Fer una investigació especialitzada de les activitats criminals.
  • Publicar els resultats anuals d'avaluació de la Carta de serveis.
Data d'actualització:  27.10.2011